Hirek : Hamarosan rkezik a Guild Wars2 |
Hamarosan rkezik a Guild Wars2
PC Guru 2007.04.06. 09:54
Sziasztok.Mind ahogyan tudjtok,akit rdekel a GW2 az mr tudja hogy 2009/2010 kzt rkezik,nos itt vannak egy kis inf a jtkrl
Az ArenaNet s az NCSoft kvr rdekessgekkel kedveskedett a mai nap sorn a Guild Wars rajonginak. Elszr is, amit mr j ideje sejthettek az "elfizetk", hogy a Guild Wars 2 (GW2) fejleszts alatt ll. A fejlesztk csak annyit rultak el, hogy 2008 msodik flvben fog bta fzisba lpni a GW2, illetve az els rsz karaktereit t lehet vinni a folytatsba is.
Eye of The North


(...pont e sor felett, kzpen a Hall of Monuments...)

A legfbb jdonsg, hogy a msodik rszben elhagyjk a kampnyokat, mivel a srcoknak minden fejezethez gyakorlatilag jra kellett fejlesztenik a komplett jtkot, plusz ez a megolds megnvelte az oktatplykat s a fejezetekhez csatlakoz j jtkosok el akadlyokat lltott. Az j fellls szerint teht a GW2-hz expanzik s minikiegsztk fognak rkezni, melyek nagyobb szabadsgot adnak a ksztknek, s nem kell aggdniuk az j foglalkozsok, vagy a 20-as szint alatti tartalmak miatt.
Mint korbban mr rtuk, 2007 karcsonya krl megjelenik az utols kampny a GW1-hez, az Eye of the North, mely sszekti a GW1 s a GW2 sztorijt (a hr illusztrcii e jtk anyagbl valk). Ezutn a srcok sszelltanak egy dediklt csapatot, aki csak a GW1 s szerverei tovbbi istpolsval foglalkoznak, folyama- tosan frisstve azt, hiszen nyilvn sokan lesznek majd, akik mg tovbb nyomulnak azzal (lsd pldul az EverQuestet, melynek els rsze mg mindig aktv s npszer). A tbbiek gzervel hegesztik a GW2-t, hogy 2008-ban beindulhasson a btateszt.
Lssuk a rszletesebb informcikat! Ahogy azt mr tudjuk, nem lesz migrci, azaz nem lehet GW1 karaktereket tvinni az j epizdba, m a Hall of Monuments segtsgvel az ott elrt eredmnyeket meg lehet rizni, belertve a neveket, cmeket, rangokat, s minden mst, ehhez azonban szksg lesz az Eye of the North-ra, ugyanis ez tartalmazza majd a csatols lehetsgt. Ezt gy tessk elkpzelni, mint egy csaldi rksget, mely egyik genercirl a msikra szll...
Lesz ugye ngy j jtszhat faj (Sylvari, Asuras, Charr, Norn), m ami ennl is fontosabb, radiklis vltozsok: teljesen tdolgozott krnyezeti s karakterirnytsi rendszer, talaktott PvP s NPC-trs szisztma. Nyitott vilgok, bizonyos terleteken instance lehetsgekkel (ezek msodlagos lehetsgek lesznek, m maga az instance kulcsfontossg lesz a GW2-ben). Ugyanabban a znban tbb szz ember lehet, a dntsek az egsz populcira kihatnak, s megvltoztatjk a kldetsek struktrjt (perzisztencia). Pldul feltnik egy srkny, gy ssze lehet rntani egy csapatot annak elkergetsre. A rsztvevk persze XP-t s cuccokat kapnak, m ha a dgt nem sikerl elzavarni, jabb kldets vlik elrhetv, gy a tbbiek, akik kimaradtak a bulibl, most megprblkozhatnak. A klnfle esemnyek teht lehetv teszik azt is, hogy a klnbz szint jtkosok interaktvan rszt vehessenek a perzisztens vilg letben. Ez klnsen fontos azrt, mert az ArenaNet nagyon magas (akr 100 feletti) szinthatrt (level cap) tervez, st az is lehet, hogy eltrli azt, br ebben mg nincs dnts. A segtk rendszere a CoH-hoz hasonl lesz, azaz lehetsg lesz arra, hogy egy magas szint karakter ert adjon t egy barti, alacsonyabb szint karakternek. Az irnyts sokkal szabadabb lesz, eltrlve a ”kattints s menj” smt, s behozva olyan mozgsokat, mint az ugrs, az szs s a csszs. Egyelre krdjeles, hogy a krnyezet elpusztthat lesz-e, de ez is szba kerlt a fejlesztknl. A jtk tmogatni fogja a DirectX 10-et, de persze nem ignyli ktelez jelleggel.
A PvP rendszerrl: a szervereken nem lesznek „vals vilg limitcik”, azaz kivlasztasz egy „vilgot”, de a realmek kztt szabadon vlthatsz. A PvP egyik nagy mkja lehet a WvW (World versus World), mely affle masszv CtF-nek tnik. A csapatok mrett illeten nem lesz sem minimum, sem maximum kikts, a nagy portyk akr hetekig is eltarthatnak. A buli vgn a „vilg” alaphelyzetbe ll, s mehet ellrl a darls. Lesz persze hagyomnyos PvP is, amelybe beugorhatsz, s kisebb feladatokat hajthatsz vgre. A fejlesztk egybknt a csapatokat kb. hetente trendezik, hogy jobban kiegyenslyozottak legyenek. s termszetesen a GvG is marad, m ez is balanszrozva lesz a szintklnbsgek kisimtsa vgett (a ksztk „strukturlt PvP” nven emlegetik). jdonsg, hogy NPC hsket lehet felbrelni csapatunkba, s k nem szmtanak bele a ltszmba (mindenki csak egy ilyen komt brelhet fel).
s a legfontosabb: a fejlesztk, minden ellenkez hresztelst s rmhrkeltst letrend kihangslyoztk: a Guild Wars havidjmentes volt, van, s lesz. s ez, rzsem szerint, egy jl sszerakott GW2-vel, ismt s tovbbra is nyer hzs lehet...
|