Árnyak és sötétség fátyla alatt lopózva élnek, mindenki háta mögött, a láthatlanságban. Misztikus fajták ha zsiványok, ha sikerül az ellenfelük hátába lopakodniuk, akkor igen nagy sebzést képes bevinni neki, ráadásul kombói lévén erõs végzõmozgásokkal - finishing move - küldi aztán padlóra azt. Igazából szóló karakter, csapatban is jó, de igazából semmi haszna se neki, se a csapattagoknak. Sõt, igazából egyedül a legjobb, mert lopakodását, és "Pick Pocket" képességét csak így tudja a legjobban kihasználni. Nem kifejezetten erõs karakter, de ha jól kahsználják a képességeit, és kombóit, kemény ellenféllé válik. A Warsong Gulch CTF-es játékában viszont vitathatatlanul a legeslegjobb karakter, hiszen képes láthatatlanul az ellenfél zászlójához lopakodni, ellopni azt, majd "Sprint" képességével eliszkolni a saját bázishoz.
Erõsségek: "Stealth" képességével a zsivány sokkal könnyebben az ellenfél közelébe férkõzhet, és megölheti, mint más kasztok.
Kiváló "Lock Picking" képesség.
"Sprint" képessége segítségével könnyebben elmenekülhet a csatából, és meggyorsítja az utazást.
Gyengeségek: Még alkalmasabb hogy sebezzen, mint a paladinoknak/harcosoknak mert a zsiványok csak ruhát és bõrpáncélt viselhetnek.
Engedélyezett fajok: ember, törp, éjelf, troll, élõholt, gnóm és ork,bloodelf
Szabvány vonalak: Health/Energy
Használható páncél típusok: Cloth (ruha), Leather (bõrpáncél)
Használható fegyver típusok: Daggers (tõrök), Thrown hajítófegyverek), Swords (kardok)(tanulással), Bows (íjak)(tanulással), Crossbows (nyílpuskák)(tanulással), Maces (buzogányok/zúzófegyverek)(tanulással), Fist Weapons (ökölfegyverek)(tanulással), Guns (puskák)(tanulással)
Indulási adatok