Azeroth természetének õrei, a mágia, és a természeti varázsok összekovácsolói, és alkalmazói. Bárhol is legyenek, tisztelik és becsülik a környezetüket. A druida karakterek általában a következõ csoportokba oszthatóak: gyógyító, távolsági varázslattal támadó, közelharci támadó, és átváltozó druida. Ezek magába foglalják a druidák lehetséges válfajait. A gyógyító druidák fõleg a "Restoration" varázslatokat fejlsztik, meg a "Nature" varázslatokat, mint például a "Mark of the wild"-et, vagy a "Rejuvenation"-t. A távolsági varázslattal támadók fõként a "Balance" varázslatokat sütögetik, a közelharcot alkalmazók is szintén a "Balance"-t használják, míg az átválozó, ezáltal szintén közelharcban jeleskedõ druidák a "Feral Combat"-ra gyúrnak.
Erõsségek: Összetett játékstílust lehetõvé tevõ opciók
Átváltozás jól kinézõ állatokká, ezzel könnyedén lelehet nyûgözni más játékosokat és ad egy külön ízt, sajátosságot, és humort a játéknak, és ezzel együtt a világnak.
Számos fegyverekre vonatkozó opció.
Gyors utazást lehetõvé tevõ vizi és utazó állatformák.
A többi kaszthoz képest legtöbb erõs buff.
Feltudja támasztani az elhullott bajtársakat.
Gyengeségek: Csak ruhát és bõrpáncélt viselhet.
A különbözõ formák nem túl sokoldalúak más kasztokhoz képest.
Nem használhat tárgyakat, vagy druida varázslatokat ha épp át van változva, viszont ihat italokat.
Engedélyezett fajok: éjelf,tauren
Szabvány vonalak: Health/Mana (Druida/Utazó/Vizi forma), Health/Rage (Medve forma), Health/Energy (Macska forma)
Használható páncél típusok: Cloth (ruha), Leather (bõrpáncél)
Használható fegyver típusok: Staves (botok), Maces (buzogányok/zúzófegyverek)(tanulással), Daggers (tõrök), Unarmed Weapons (tanulással)
Indulási adatok